Subject: RE: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti esindaja Arhitektuur, Geomaatika, Ehitus ja Kinnisvara Kutsenõukogus
From: "Kutsekoda" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>, "Karmen Vits" <[email-masked]>
Cc: "Maris Saarsalu" <[email-masked]>, "Kutsekoda" <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Aug 2024 14:12:26 +0300

21.08.2024 nr 1-3/47

Tere

Saadan SA Kutsekoda juhatuse liikme korralduse Tarbijakaitse ja Tehnilise
Järelevalve Ameti esindaja nimetamise kohta Arhitektuuri, Geomaatika,
Ehituse ja Kinnisvara Kutsenõukogus.

Lugupidamisega

Erika Vehm

Kutseregistri spetsialist

Tel +372 679 1711

Mustamäe tee 16, Tallinn 10617

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 14, 2024 6:16 PM
To: Kutsekoda <[email-masked]>
Subject: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti esindaja
Arhitektuur, Geomaatika, Ehitus ja Kinnisvara Kutsenõukogus

Tere

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet edastab Teile
dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokumendi Tarbijakaitse ja Tehnilise
Järelevalve Ameti esindaja Arhitektuur, Geomaatika, Ehitus ja Kinnisvara
Kutsenõukogus, mis on registreeritud 14.08.2024, numbriga
1-28/24/0055/0904.

Kontaktinfo

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
E-R 09:00-16:00
aadress: Endla 10a, 10122 Tallinn
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
telefon: 667 2000